nejen o tvoření

 

Někdy není na dlouhé cvičení čas, ale krátkou desetiminutovku zvládnete klidně u televize nebo na cestách. I toto cvičení napne břicho, nohy a hýždě. Jen je třeba cviky provádět pečlivě a soustředěně. Uvidíte i malá námaha se vyplatí.
Přímé šikmé svaly

Přímé šikmé svaly

Položíme se na záda, nohy položíme do pravého úhlu. Protáhneme natažené paže mezi nohy, tak daleko až se nám zvednou ramena z podlahy. Stáhneme pevně bříško a vydržíme. Při napřímení nádech , zvedání výdech. 10x opakujeme
Šikmé břišní svaly

Šikmé břišní svaly

Postavení těla je jako v předchozím cviku, jen paže vedeme stranou dopředu, přitom pevně zatneme břišní svaly. Opakování 10x na každou stranu s pauzou.
Vnější stehenní svaly

Vnější stehenní svaly

Lehneme si na bok, spodní nohu mírně zahneme. Opřeme se o paži. Horní nataženou nohu zvedáme a pokládáme, ale ne až na podlahu. Koleno je propnuté. Opakujeme 30x s krátkou přestávkou.
Vnitřní stehenní svaly

Vnitřní stehenní svaly

Ležíme na boku, napneme spodní nohu, druhou postavíme před ní, ve výši stehna položené nohy. Spodní napnutou nohu zvedáme a pokládáme těsně nad zem. Nepředkláníme se ani se nezakláníme. Cvičíme 30x opakujeme a odpočineme. Obě cvičení provedeme na druhém boku.
Hýždě

Hýždě

Lehneme na záda. Obě nohy ohneme (těžší verze opřeme se pouze o paty). Zvedáme pánev, dokud neucítíte výrazné napětí hýžďových svalů. Držíme několik sekund, potom se položíme těsně nad podlahu. Opět zvedneme (stáhneme hýždě) a položíme. Opakujeme 30x.
Český toplist nejlepších stránek Zvýšení návštěvnosti a reklama zdarma pro váš web :)) www.weblight.cz
Korálky - Czech Beadwork
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one