nejen o tvoření

Pro začátek...

Pár rad pro začátek:

 

  • Najděte si klidné a nikým nerušené teplé místo.
  • Potřebujete měkkou podložku – karimatku, nebo deku, pro cvičení na zádech a na břiše
  • Dobrá je neklouzavá podložka pro pozice vstoje a pro dynamické cviky
  • Cvičíme naboso v pohodlném přiléhavějším oděvu pro kontrolu držení těla
  • Cvičíme s prázdným žaludkem, poslední větší jídlo by mělo být tak 2 hodiny před cvičením, když si dáte něco malého tak půl hodiny. Vyhněte se i většímu pití, aby vám nežbluňkalo v břiše.
  • Cvičte nanejvýš 4x, nejméně však 2x týdně 30 minut, nejlepší je cvičit každý druhý den (pro zotavení svalů)
  • Pokud trpíte zdravotními problémy, konzultujte možnost cvičení s lékařem.

 

Dbejte na to, abyste si během cvičení vždy uvolnili svaly. Dosáhnete tím rovnováhy mezi napětím a uvolněním. Nikdy necvičte až na samou mez. Pohyblivost a síla se budují pomalu a souvisle. Pomocí jógy si zformujete svaly, které budou štíhlé, útlé a funkční. Budete plní síly a energie.

 

05.09.2007 11:09:23
RadkaX
Český toplist nejlepších stránek Zvýšení návštěvnosti a reklama zdarma pro váš web :)) www.weblight.cz
Korálky - Czech Beadwork
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one